smile more

вторник, 10 декември 2013 г.

"Christmas beauty" TAG

Бях тагната от Ваня да направя "Christmas beauty" TAG. Този таг представлява 13 въпроса свързани с идващите празници. Въпросите са на английски, но аз ще отговоря на български, тъй като целият ми блог е на български. Нека започваме !

Rules to do this tag:
+ Paste this picture in your post.
+ Answer the questions in English or in your native language.
+ Tag at least 3 friends to do this tag.
 + Leave a comment with the name of your blog, so I can read your answers.
+ HAVE FUN!!! 


1. Целият месец ми е любим. Стане ли 1 декември аз се изпълвам с коледно настроение и готова за подаръци и мнооооого храна. :D 
2. Може би горещ шоколад и чай. Чайове пия през цялата година, но през зимата усещането от топлата напитка е различно. Когато се сгушиш на дивана, завит с пухкаво одеалце и с чаша топъл чай в ръката, в теб се събужда желание за един дълбок зимен сън (или поне при мен е така). :D 
3. Всякакви видове жилетки, пухкави чорапки и клинове. 
4. Shakin Stevens - Snow is falling;
    Mariah Carey - All I want for Christmas is you;
    Wham! - Last Christmas;
5. Намислила съм си да си потърся качествена, голяма дамска чанта за училище. Имам обувки, с които големите ми чанти през рамо не си подхождат. За друго не се сещам. Бях си харесала едно яке, но вече го няма. :( 
6. Най- често се събираме цялото семейство и роднини. Или празнуваме вкъщи, или отиваме на село, където живеят майката и бащата на мама, и брат и. :)
7. НАЙ, НАЙ, НАЙ - ЛЮБИМИЯТ ми коледен филм е "Elf" !! Този филм е уникален, невероятен, незаменим. Обожавам го ! :3
8. Нямам любимо ястие. Всичко свързано с храна ми е любимо ( е, с някои изключения). :D 
Пуснете едно коментарче, ако и вие като мен обичате да си похапвате. :D :P 
9. Крем за ръце, хидратиращ лосион за тяло, различни балсамчета за устни, защото дойде ли това дългоочаквано време на годината моите ръце и устни стават сухи и напукани. 
10. Кой не обича да получава подаръци ? Аз обичам и да подарявам, и да получавам. Но защо ? Не мога да ви кажа защо обичам да получавам подаръци, а някой може ли изобщо ? Относно подаряването...просто обичам да правя хората щастливи. ♥
11. Тъмно червено, златно, сребърно, тъмно зелено и бяло. 
12. Нямам спомен. :D 
13. Все още не сме решили как и къде ще посрещнем Новата година, но сигурно ще е някъде извън града. 

Тъй като едно от изискванията на този  ТАГ е да тагнеш най - малко 3-ма души, които също да отговорят на тези лесни и забавни въпроси, сега е време аз да кажа своите избраници. И това са: 
Весели празници !!! :* ♥



Няма коментари:

Публикуване на коментар