smile more

четвъртък, 12 февруари 2015 г.

Сутрешна рутина :)

Здравейте отново! ♥
В днешната публикация съм решила да ви представя своята сутрешна рутина. 

Сега когато съм първа смяна ми се налага да ставам в 05:00 часа. Включвам телевизора и със сърце изпълнено с мъка се надигам от мекото и затоплено легло...:(
Първото нещо, което правя е да измия лицето и зъбите си, за да се освежа и да се събудя, а след това да оправя леглото си. 
- използвам измивния гел на Хималая;
- използвам пастата за зъби на Blend-a-med;

След като вече съм се разсънила достатъчно, за да премина към по-важната част от моето приготовление :D, започвам с избора на тоалет(в повечето случаи съм го избрала предната вечер). Следват гримът и косата. 
Не слагам прекалено много грим, защото все пак съм на училище, а и по принцип не съм фен на тежкия грим. Относно косата имам две опции - изправена или накъдрена(ако не ме хване мързелът). 
-продуктите, които използвам върху лицето си:






- за косата понякога използвам сух шампоан, защото се случва да се сплеска, а аз обичам да имам малко по-обемна опашка; :D 
 - а това е примерен тоалет, който бих облякла на училище(забравих да заснема своя);(имаме униформа);

Време за закуска не ми остава. Грабвам чантата и слушалките си и в 06:40 излизам от нас и се отправям към спирката, за да си хвана автобуса и да сляза на училище. Часовете ми започват в 07:30 и продължават до 12:25 или 13:10. 
В тези няколко стъпки се състои моята сутрешна рутина - нищо особено, но исках да я споделя с вас. :) 
От мен приятен следобед! ♥ 

Няма коментари:

Публикуване на коментар