smile more

петък, 6 декември 2013 г.

Нови продукти

Добър вечер !
Това е поредната ми публикация на тема "Нови продукти". Тази вечер посетих "dm" в Mall Rousse и си взех няколко неща.
Първият продукт е хидратиращото мляко за тяло на "Mixa". От както пуснаха рекламите по телевизията искам да си взема, но все забравям и тази вечер видях стилажа на фирмата в "dm", и естествено си го взех. Все още не съм го пробвала и не мога да кажа мнението си, но ми предстои тази вечер да го употребя. След това може да редактирам публикацията, за да ви кажа дали съм доволна, въпреки че от едно използване няма да мога да ви заинтригувам много с думите си и да ви подтикна да си го купите и вие. :D


Следващият продукт е тоалетното мляко на "Mixa" за отстраняване на грим. Една моя приятелка ми каза, че не почиства добре спиралата и щипе в зоната около и на очите. Отново ми предстои да го използвам тази вечер и се надявам да не остана разочарована. Ако сте пробвали млякото може да изкажете мнението си в коментарите. :)
Взех си сухият шампоан на "Schauma". Сигурно от повече от месец искам да си го взема, но винаги го подминавам или забравям.  Най - накрая си го взех !!! :D В това време от годината, когато климатът се сменя, косата ми е ужасна. От промяната  се омазнява много бързо. Е, дано ми свърши добра работа. :D 
Сдобих се и с два нови лака. Единият е на "Avon", а другият е на "Flormar". Лакът на "Avon" е в много приятен пастелено розов нюанс, който според мен ще стои по - добре на ноктите през летния сезон, но и за зимата не е лош. :D Вторият, който е на "Flormar" е в приятен златист нюанс с малки златни частици. Страшно ми напомня на коледната ни елха, която е в червено и златно. 


Друго, което си поръчах от "Avon" е едно мини парфюмче, което да нося с мен навсякъде. Името на парфюма е "only imagine..." и върви в коледен комплект с лака на цена 7,90 лв. Има приятен и лек аромат, дълготраен е и е доста силен, което е в плюс. Тъй като е сравнително малък едно пръсване е достатъчно, за да се усети аромата от далече. 
Последните два продукта са антибактериалният ми гел за ръце на "Бочко" и едно балсамче за устни на "Alverde". Гелът за ръце има доста силен аромат, наподобяващ спирт, но след известно време миризмата намалява и става доста приятна. :D Съдържа екстракт от смрадлика и може да се закупи от аптеките (поне аз само там съм го засичала). Балсамът за устни не е нищо особено. Моят е с ванилия и мандарини. Има приятен аромат, но не е гелообразен както останалите, а наподобява скраб за устни (много финна). 



Надявам се тази публикация да ви хареса ! *целувки и прегръдки*

Няма коментари:

Публикуване на коментар