smile more

вторник, 26 август 2014 г.

♥ Любими продукти за последните няколко месеца + любими продукти, които взех с мен на море ♥

Здравейте!!!
Бях ви казала, че ще пусна две публикации относно моята ваканция на морето и продуктите, които взех с мен, но не успях да изпълня казаното. *извинявам се*
Днес се реших да споделя с вас, моите любими продукти за последните месеци и тези, които взех с мен на море ( тези, без които не мога да замина на море). Няма да говоря по отделно за всеки продукт. Ако нещо ви интересува - задайте въпроса си като коментар под публикацията. :)
1. Това е слънцезащитното  мляко на "Бочко" - 50 фактор. Ако не беше то..лицето ми щеше да стане на рани и да се обели #многожестоко ;дд Кожата ми е страшно чувствителна към дългото излагане на слънце и солената морска вода.
 2. Вечният любимец - коректорът ми на "Maybelline" - Affinitone. ♥ номер 03
3. Това са две брозниращи пудри. Едната е на "Maybelline - Dream Sun", а другата е на "Seventeen"(тя е на майка ми, но я ползваме и двете). Цветовете са..може би с два тона по - различни един от друг. Но пък са леки и не стоят като кафяви петна на лицето.


 (оказа се, че съм отлепила етикета на пудрата ;д важното е, че го открих )
4. Следват две спирали. Първата е на "Essence - Get big lashes(waterpfoof), а втората е на "Rimmel London - Scandaleyes retro glam"(също е на майка ми, но я пробвах и останах доста изненадана от резултата..мисля че това ще бъде следващата ми спирала). Водоустойчивата спирала ми спаси живота. Влизах и излизах в морето..а тя си остана на мястото и не се размаза. Все пак трябва да сме красиви дори във водата *хахахахаха*. 

 (снимката на окото не се получи перфектно..но)

 5. Матиращата пудра на "Essence - All about matt" в неутрално бяло. Говорих за нея в предната публикация - Нови продукти :) 07.07.2014

 (претърпя малък инцидент..но се размина с малки травми ;дд)
6. Най - добре миришещият балсам за устни EVER. Благодаря много на моята приятелка - Ваня(посетете и нейния блог), че ми го показа. Справя се с хидратирането на устните ми, а моите са доста сухи. 
7. Молив за очи на "Imapala". Мислех си, че няма да остана доволна от този молив, но се оказа, че съм в грешка. Много наситено черно и издържа сравнително дълго време. 
             (разнесен с гъбичката на молива)
8. Четка за руж на "Prettytime". Използвам я и за руж и за контуриране. 
9. А това са последните лакове, които добавих към моята колекция. :) 

  • 1. Flormar - №246 Cream Silk
  • 2. Golden Rose - Rich Color - №06
  • 3. Avon - Gel finish .. името му, мисля че беше Vendeta или нещо от този род
  • 4. Основа за лак 3в1 на Perfect
  • 5. Flormar - Jelly Look № JL11 Palm Coast Teal 
♥ Надявам се публикацията да ви хареса ! ♥ Приятна вечер !!! ♥




Няма коментари:

Публикуване на коментар