smile more

петък, 15 ноември 2013 г.

Грижа за лицето

Добър вечер ! 
Днес реших да пусна една публикация във връзка с грижата за лицето. По принцип не полагам кой знае какви грижи за лицето си, но откакто забелязах разликата, която се е появила в сравнение с миналите години. За жалост нямам снимки, които да ви покажа.

Първото нещо, което правя преди да вляза в банята е да изчистя остатъците от грима си. За тази цел използвам тоалетното мляко на "Дева - ПОЧИСТВАЩО тоалетно мляко с успокояващ ефект". Моето е с лайка. Млякото е на цена от 2-3 лева, зависи от къде си го закупите. Има лек и приятен аромат. Почиства много добре грима, не щипе в зоната около очите и доста добре хидратира кожата.


За да измия лицето си от всякакви бактерии полепили се по него от външния свят, аз използвам домашно произведен "Глицеринов сапун". Носят ми го от Разград и съм СТРАШНО ДОВОЛНА от него !!! Съдържанието на глицерин в този сапун спомага за запазване на естественото ниво на влажност на кожата. С едно такова блокче сапун издържам около месец. Желателно е да се съхранява на сухо място, тъй като при продължителен допир с вода се размива. Нанасям го върху влажна кожа и с леки въртеливи движения го втривам, а след това измивам с хладка вода. 


След като съм измила лицето следва ексфолирането му. Използвам face scrub-a на "Clena & Clear - blackhead clearing daily scrub (oil-free)". Този продукт съм ви го показвала в публикацията си "Какво си взех наскоро". Нанасям малко от продукта върху влажна кожа, отново. Използвам едно розово тампонче, което си взех от DM отдавна и с кръгообразни движения разнасям по цялото лице, особено в зоната около носа, на носа и на брадичката, където се появяват порите в моя случей.



 Друг face scrub, който използвам е този на "Garnier - Pure Active Fruit Energy - Energizing Scrub Gel". Лично аз не съм очарована от него. Има много приятен аромат, но никаква работа не върши. И се радвам, че вече е на привършване...

Предпоследната стъпка от грижата за лицето ми, това е хидратирането на кожата. Използвам тоник на "Nivea - Refreshing Toner" и дневния крем на "Nivea - Nourishing Day Care". И от двата продукта съм доволна, абе общо взето "Nivea" правят доста сполучливи продукти. 
Общо взето това са нещата, които правя във връзка с грижата за лицето си. Надявам се да ви хареса и да съм ви била полезна с нещо. :) ♥♥♥






Няма коментари:

Публикуване на коментар