smile more

петък, 1 ноември 2013 г.

Какво си взех наскоро

Наскоро си взех няколко неща, от които имах нужда. Козметиката, която ще ви покажа е от "Ивис", а body butter-a i scrub-a за лице са от "Кауфланд".

Първото нещо е фон дьо тен на "Loreal" - "Infallible make up 16h". Продукта е супер покривен, лесно се разнася и най-важното не е мазен. Лек е, не се усеща толкова тежко, когато го нанеса на лицето си. Общо взето фон дьо тенът е супер ! Цената му е 14,18 лв, защото беше на промоция - 50%.

Следващия продукт е коректор на "Maybelline" - "Affinitone". Този коректор си го закупих за 2-ри път. Когато си го взех за първи път бях чувала доста добри отзиви за него, а след като го пробвах се убедих в това. Цената на коректора е 10,48 лв.

Съжалявам за качеството на първата снимка. :)
Третото нещо е пудра на "Maybelline" - Affinitone 24h". Отдавна се канех да си я взема и най - накрая го направих. Това е най - добрата пудра, която съм ползвала. Лека е и доста покривна. Предпазва лицето ми от омазняване, а моята кожа е доста мазничка. Страхотна е, препоръчвам ви я ! :D Цената на пудрата е 13,98 лв.

Друго, което си взех е руж на "Impala" - "Blush-on". Ружът е в приятен розов цвят. Не стои тежко и тъмно на лицето, а придава един мек нюанс на кожата. Цената на ружа е 4,38 лв.

Петия продукт е спирала на "Maybelline" - "Illegal Length". Нищо по-различно от другите спирали. Единственото, което забелязвам е, че извива миглите много добре и ги прави доста обемни. Цената на спирала е 7,28 лв.

Отново съжалявам за качеството на снимката, на окото ми. Исках да ви покажа миглите ми със спиралата, но не се получи много добре. :)

Тъй като на пазар бях с майка ми, а тя си взе неща, които и трябваха на нея. Тези неща бяха на "Seventeen". От магазина ни направиха подарък - сенки за очи на "Seventeen". Нищо особено, нормални сенки. Аз ги използвам за highligth под веждите ми. На снимката сенките имат леко розовеещ нюанс, това е заради светлината.

Нещата, които си взех от "Кауфланд" са body butter на "Afrodita" i face scrub на "Clean & Clear".
Body buttera е с аромат на кокос. Овлажнява кожата доста добре, поне при мен. Миризмата се задържа сравнително дълго. Цената обаче не я помня. :)

А face scrub-a е УНИКАЛЕН ! Резултат забелязах още след първото използване  на продукта. Закупете си го ще останете доволни ! Цената отново не я помня. :)

Още нещо, за което се сетих, че си взех е лак на "Maybelline" - "COLORAMA - polka dots". В приятен тъмно зелен нюанс с малки точици, които допринасят за игривия маникюр, който се получава. Един слой е достатъчен, но аз реших да нанеса втори и стана страхотно ! Цената на лака е 3,48 лв.


1 коментар: